دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 
  • کد خبر : ۸۶۵۸
عملیات آسفالت ریزی معابر شهرك خسرو

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد؛ آسفالت معابر خاکی شهرک خسرو که چندین سال جزء مطالبات اصلی اهالی این شهر بود با دستور گودرزی راد شهردار شریف آباد آغاز شد.
کوچه های  نبوت ۱، ۲ و ۳ خیابان امام‌زاده طالب ع، خیابان 14معصوم، کوچه پمپ گاز و کوچه حسینیه شهرک خسرو از معابر خاکی این شهرک بود که مشکلات متعددی در تردد برای ساکنین ایجاد می نمود، پس از مطالبات مکرر اهالی در سالهای گذشته و درخواست از شهردار با دستور ایرج گودرزی راد شهردار شریف آباد عملیات آسفالت این معابر آغاز گردید.
گودرزی راد شهردار شریف آباد: عملیات آسفالت معابر با الویت معابر خاکی در شهرک خسرو آغاز شده و پس از آن اقدام برای لکه گیری معابر آسیب دیده انجام خواهد شد.
وی افزود: تعدادی از ساختمان ها خارج از محدوده شهری می‌باشند که متاسفانه شهرداری امکان خدمات دهی به آنها را ندارد و این موضوع توسط کارشناسان برای اصلاح طرح و گسترش محدوده در دست بررسی است که پس از تعیین تکلیف به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
شهردار شریف آباد اظهار داشت: ساماندهی پلاک های منازل، تابلو های معابر و دیگر خدمات در این شهرک نیز در دست برنامه ریزی و اقدام می باشد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0