يکشنبه, 23 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ 
  • کد خبر : ۸۶۵۴
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شریف آباد در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریك گفتند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد؛ بیژن هداوند رئیس و علی دوستی، علی بوربور، کمال پازوکی و حمید رضا هداوندی اعضای شورای اسلامی شهر شریف آباد در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفتند:

بسم الله الرحمن الرحیم
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکر خدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.
همانا بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود ،امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد. حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به همه شما بزرگواران تبریک عرض نموده و استمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان پروردگار را مسئلت داریم.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک  عید بزرگ سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون و برون به همه مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه  مردم ولایتمدار شهر شریف آباد، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نماییم و ضمن تبریک این عید فرخنده، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمائیم تا همگی ما را در راه تلاش برای ارتقاء نظام جمهوری اسلامی ایران یاری نموده و در راه رسیدن به این هدف یاری مان نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0